MOKKULA UBUNTUUN?

Marita Peltokorpi marita.peltokorpi at dnainternet.net
To Joulu 30 07:55:27 GMT 2010

Kiitos vastauksesta
Tuota Huaweita ovat monet suositelleet. Lähden siitä, kunhan selvitän
ensin mikä tällä alueella pelaa, mutta myyjäkin sen varmaan tietää.
Nykyinen yhteyteni on nopea, mutta kallis. Mielestäni 31 €/kk on todella
kallis, jos mokkulasta selviää alle kympillä kuussa. Hitaus voi olla
ongelma, mutta onhan tätä aikaa....
Hyvää uutta vuotta
t. Marita