MOKKULA UBUNTUUN?

Tommi Viitanen totavi at utu.fi
Ke Joulu 29 09:40:28 GMT 2010

Hei,

Soneran halvin yhteys, jonka mukana tuli Huawei E230, toimi heti vain antamalla pin-koodi. Usein Yle Areena näkyy pätkittäin, mutta voi näkyä myös ongelmitta. Välillä tosin Network Manager on hävinnyt jostain syystä ja olen joutunut asentamaan koko käyttöjärjestelmän uudestaan kun en ole osannut korjata virheitä(ni).