MOKKULA UBUNTUUN?

Toni Alenius apez89 at gmail.com
Ti Joulu 28 12:43:21 GMT 2010

Hei
Huawein mokkulat toimivat yleensä heittämällä Linuxissa, Raimon mainitsema
MF668 jonka valmistaja on nimeltään ZTE on sekin toiminut itselläni, lisäksi
markkinoilla on 3G reitittimiä, joka siis on muuten samanlainen kuin ADSL
-liittymän mukana tullut modeemi paitsi että puhelinpistokkeen sijaan
verkkoyhteys otetaan mokkulalla, reititin hoitaa yhdistämisen eikä Ubuntu
-yhteensopivuudesta tarvitse huolehtia, kalliitahan ne tietysti on.

28. joulukuuta 2010 11.03 Marita Peltokorpi <