Opetustuokio huomenna klo 12 - 15 #ltsp-kanavalla

Asmo Koskinen asmo.koskinen at arkki.info
Ke toukokuu 20 07:03:02 BST 2009

Terve,

unkarilainen ltsp-ylläpitäjä oli löytänyt ohjeeni openLDAPin käytöstä,
mutta ei oikein onnistunut sen asennuksessa. Joten päätimme pitää
opetustuokion huomenna #ltsp-kanavalla. Ensimmäinen minulle ja heti
englanniksi, uh... Rohkea rotan syö tai joitain...

Meillä kummallakin on kaksi palvelinta perusasennettu ja siitä jatkamme
askel askeleelta ohjeen mukaan:

https://help.ubuntu.com/community/UbuntuLTSP/OpenLDAP_NFS_SSL

Olen kysynyt asiaa kanavalla: tuotammeko liikaa melua/saastetta;
menemmekö muualle. Vastaus näyttäisi olevan, että "tervetuloa". Ilmoitan
jos olemme huomenna muualla.

"asmok, it is always a good idea to do something that keeps the channel
buzzing ;)"

#ltsp - Freenode
GMT 9 - 12
Suomessa +3
Unkarissa +2

Joten siis huomenna #ltsp klo 12 - 15: UbuntuLTSP/OpenLDAP_NFS_SSL

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.