GoogleEarth.bin

Saku Laukkanen nollapiste at nettikirje.fi
To Tammi 29 18:04:16 GMT 2009

Paina Alt+F2 ja kirjoita siihen ilman lainausmerkkejä "sudo apt-get
update" ja valitse kohta "Suorita päätteessä". Paina sitten suorita.
Kopioi päätteeseen tuleva teksti tänne, niin tiedämme hieman enemmän
ongelmastasi. Oletko kokeillut
Synaptic-pakettienhallintaa(Ylävalikko->Järjestelmä->Ylläpito->Synaptic-pakettienhallinta)?
Ajaa saman asian mutta on monipuolisempi. Kokeileppa toimiiko se.

- Saku Laukkanen(Nollapiste)