GoogleEarth.bin

Seppo Aarnio aarnio1 at hotmail.com
Ke Tammi 28 14:07:33 GMT 2009

Kiitos vinkistä. Noudatin englanninkielisen linkin ohjeet aivan kirjaimellisesti alkaen kohdasta 1 kohtaan 7 ja lisäniksit. Google Earth on nyt asennettu ja toimii. Ohjelman alussa on maininta että näytönohjain voisi aiheuttaa jotain ongelmia. En sellaisia havainnut. "Kävin Helsingissä"
 katselemassa Eduskuntataloa, Stadionia ja Uimastadionia. Näkymät minusta ihan hyvät. Näytönohjain on ATI Radeon HD2400XT Sonic PCI-Express 256MB/DDR3. Asennusta paketinhallinnan
kautta en kokeilut koska edellämainittu juttu onnistui nappiin. Kiitos vielä kerran.
Terveisin
Seppo