GoogleEarth.bin

Sami Saada sami.saada at gmail.com
Ti Tammi 27 14:30:08 GMT 2009

2009/1/14 Seppo Aarnio <aarnio1 at hotmail.com>:
> Olen yrittänyt hakea tietoja kotimaisilta ja ulkomaisilta foorumeilta ja
> kokeillut
> annettuja ohjeita huonolla menestyksellä. Ei onnistu. GoogleEarthLinux.bin
> edelleen
> asentamatta. Mikään maailmanloppu tämä ei ole ohjelma pyörii toisessa
> keskusyksikössäni
> Windows XP kanssa. Olen nyt käyttänyt Ubuntua melkein vuoden ja tykästynyt
> siihen
> koska kaikki ns normaalit tehtävät hoituvat mallikkaasti. Katsotaan löytyykö
> tähän
> [...]

Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Sinulta puuttuu suoritusoikeudet
kyseiseltä tiedostolta. Oletuksena sinulla aukeaa
pakettienkäsittelyohjelma, joka haluaa purkaa kyseisen tiedoston.
Käytännössä sinun tulisi suorittaa ohjelma eikä purkaa sitä.

Tarkemmat asennusohjeet englanniksi:
https://help.ubuntu.com/community/GoogleEarth

Toki voit asentaa sen pakettienhallinnan kautta, mutta sinulla täytyy
olla multiverse-paketit käytössä.

--
Sami Saada