Fwd: evolution ei lähetä

Ari Torhamo ari.torhamo at saunalahti.fi
Pe Maalis 7 14:42:59 GMT 2008

Heippa

Kyllä se niin päin menee että pop on vastaanottoa varten ja smtp
lähettämistä varten. Evolution tekee vastaanottamisen ja lähettämisen
samassa syssyssä, joten voisi kuvitella että jos vastaanotossa on
ongelma, niin prosessi pysähtyisi siihen (en kyllä tiedä onko näin).
Kannattaisi siis tarkistaa vielä että vastaanoton käyttäjätunnus ja
salasana ovat oikein.

Voisit testata sähköpostiasi silläkin tavalla että kokeilet lähettää
itsellesi viestin web-mailin kautta, ja katsot sitten saatko viestin
vastaanotettua Evolutionilla. Tällöin tiedät että vastaanotto toimii ja
voit keskittyä mahdolliseen Evolutionin lähetysongelmaan.

T: Ari Torhamo