Re: Fwd: evolution ei lähetä

jarmo halonen jahajamppa at gmail.com
Pe Maalis 7 12:54:38 GMT 2008

hei vaan ari ja kiitos vastauksesta taas tuohon kysymääni vielä tarkennusta
l.lähtevä posti on smtp.bredband.net ja saapuva on pop.bredband.net ja kun
yritän lähettää postia niin justiin tämä pop haluaa salasanan ja sen
saatuaan ilmoittaa että pop.bredband.net ei saada yhteyttä.minä en ymmärrä
mitä se tälle pop:lle kuuluu jos smtp lähettää sähköpostia,en
käsitä.mysteeri ainaki mulle.jostaki luin netin syövereistä että pop olis
lähetys puoli ja smtp ois vastaanotto mutta voiko näin päin edes asentaa
evoa.näin tänään kiitokset sinnepäin.