Wlan lakkasi toimimasta.

Matti Kukkola matti.kukkola at gmail.com
Mon Kesä 16 15:16:55 BST 2008

Minulla on ollut 8.04 Ubuntun ja Kubuntun kanssa ongelmia tuon wlanin kanssa
sen jälkeen kun olen muuttanut salausavaimen. En ole saanut toimimaan
muuten, kuin asentamalla Ubuntun uudelleen. Joku viisaampi varmaan tietää
kuinka tiedot syötetään komentoriviltä toimiviksi automaattisesti
käynnistyvinä. Näin ei tarvitse olla tuon bugisen appletin kanssa enään
tekemisissä. En tiedä milloin tulee siihen korjaus.