printtaus

aimo ruoho aimoruoho at hotmail.com
Pe Kesä 13 18:57:12 BST 2008

ubuntun uusin versio ei jostain syystä tunnusta Epson Stylus DX6000 monitoimilaitteeni tulostusajuria.
Muistaakseni edellinen versio sen tunnusti. Tämä versio 8.04 suositteli DX4800-ajuria, mutta ei se näy toimivan.
Tulisiko minun palata takaisin Widows-käyttöjärjrstelmään. Epsonin ajuri-CD toimii vain Windowsissani.
Ihmettelen kovasti tuota vajavuutta ubuntussa!
Ubuntun yhteydessä Internet näyttää kyllä toimivan ihan hienosti, jopa paremmin ja nopeammin kuin tuon "W":n kanssa.

de: Aimo Ruoho,
dxer in Spain,
dxista en Espana,
wishes you 73