kytky-kauppako

Lassi Nuto nutola at dnainternet.net
Su Tammi 27 13:05:38 GMT 2008

Keskustelussa lienee jo aiemmin tullut ilmi, että jotkut romppu- (dvd-)
asemat ovat 'kronkeleita' itse poltetuille imageille. Poltin Ubuntun
rompulle imaistuani imagen verkosta. Koneeni 'supermulti-dvd' -asema ei
tunnistanut romppua bootatessa lainkaan - ei minkäänlaisilla asetuksilla,
muuten tiedostot näkyivät kyllä. Kokeilin polttoa myös alhaisilla
nopeuksilla, mutta nix.

No samainen Ubuntu-versio oli taannoin erään ostamani lehden kylkiäisenä: ei
minkäänlaista ongelmaa boottauksessa.

Että tämmöinen kokemus...