kytky-kauppako

Ari Torhamo ari.torhamo at saunalahti.fi
La Tammi 26 19:35:58 GMT 2008

Sanoit Jarmo eräässä aiemmassa viestissäsi seuraavasti:
"sinne biosi:n menosta vaan että miten sinne pääsee kun kun näppäimet
ei tottele."
Onko todella niin että kun painat käynnistettäessä Delete-näppäintä,
niin et pääse BIOS-asetuksiin? Jos tilanne on tämä, niin
näppäimistöongelma ei aiheudu Ubuntusta, vaan kyseessä on ilmeisesti
jokin BIOS-ongelma. Siinä vaiheessahan kun BIOS-asetuksiin mennään, kone
ei ole vielä edes alkanut lukea Ubuntun asennus-CD:tä. Eli kerropa
pääsetkö Delete-näppäimellä BIOS-asetuksiin (paina näppäintä vaikka
toistuvasti käynnistyksen alussa).

T: Ari