Re: dvd kuvat ja äänet

Juhani Huhtinen juhanihuhtinen at gmail.com
Ke Tammi 23 00:07:43 GMT 2008

Hei ja tervehdys lämmin!

Asiantuntevia vastaajia helpottaa kovasti kun kerrot: mikä ubuntun versio
sinulla on käytössä (vai onko kubuntu); mitä ohjelmaa käytät dvn:n katseluun
(elokuvavasoitin esim). gnome radiosta en tiedä.

Itse en katso Elokuvasoittimella koska juuri äänet on ongelma vaan käytän
Oglea tai Kaffeina. Käytän itse Dapperia ,ilmeisesti sinulla on Feisty tai
Gutsy!

Täältä kannattaa hakea myös tietoa ja kysyä: http://forum.ubuntu-fi.org/

ubuntu-terveisin junnu