Firefox takkuaa

Risto Hyvarinen ristoh at iki.fi
Ti Helmi 5 11:07:45 GMT 2008

Nyt mennään jo pitkälle Off-topicin puolelle, mutta pakko kertoa omista
kokemuksista.

Pelaan pääasiassa strategiapelejä, kuten SimCity, Civilization4, Sid Meier's
Railroads, The Sims jne..

Kokeilin Civilizationin Linux-versiota ja vaikutti aivan kuin olisin mennyt
taaksepäin johonkin versioon 2000 tai aiempaan.
Kokeilin asentaa niitä Cedegalla. Eivät toimineet. Cedegan sivuilla
sanotaan, että Firaxis Gamesien ja EA-Gamesien pelit eivät ole tuettu.

PhotoShop 7:n sain asennettua CrossOver Officella, mutten uudempia
versioita. Adoben RAW-lukija vaan ei toimi version 7 kanssa. Ainakaan se
versio jota kokeilin.
Kokeilin katsoa jotain uusia elokuvia, kuten Harry Potter ja Feeniksin
kilta, tuli joku herja puuttuvasta kirjastosta. Katsoin kuitenkin
Synapticilla, että se on asennettuna.

Kuten jo sanoin, inhoan säätämistä! Niin vaihdoin katselun sellaiseen
koneeseen, jota ei tarvinnut säätää. Lisäksi Windows koneessa on kiinni
paremmat kaiuttimet ja muutenkin kone on tehokkaampi.
Muutenhan Windows-konetta ei viitsi käyttää, kun sitä saa buuttailla vähän
väliä.

RistoH