"...ei aueta" ?

Lassi Nuto nutola at dnainternet.net
Ti Joulu 23 18:50:32 GMT 2008

Hei!

Innostuin kokeilemaan Ubuntun Mythbuntu-versiota, mutta näköjään
epäonnistuin. Asennus sujui kyllä mukavasti (Linux Format -lehdessä
julkaistuja) ohjeita noudattamalla, mutta buuttaaminen asennuksen päätyttyä
antaa responssiksi: "Videotilaa ei aueta". Juu, kokeilin suomeksi -versiota.

Tämän jälkeen imuroin vielä samaisen softan 64-bittisen version ynnä asensin
sen. Täsmälleen sama lopputulos. Itse asiassa olen yrittänyt asentaa sekä
32- että 64-bittiset versiot kahdesti kummankin, mutta "videotila ei siis
aueta" edelleenkään.

Kone on kolmisen vuotta vanha 4200+ AMD x2 64 bit, 4 Gb RAM, Nvidia GeForge
8400 GS 256 Mb ja levytilaa 500 Gb. Normaalisti tuossa koneessani pyörii
Windows XP Media Center Edition ja juuri siksi innostuinkin kokeilemaan
'kilpailevaa Linux-tuotetta'

Missähän mahdoin mennä vikaan?