Miten poistetaan ubuntu

Ari Torhamo ari.torhamo at saunalahti.fi
La Marras 20 16:17:05 BST 2007

la, 2007-10-20 kello 16:18 +0300, Rauno Juhannusvuori kirjoitti:
> Tuntuu, että ubuntun päivitys 7.04:ttä 7.10 meni pieleen, esim toimisto
> työkalut ei toimi toivotulla tavalla, kuten oli ennen.Jos asennan
> kyseisen järjestelmän kokonaan uudelleen cd.ltä, KYSYMYS. miten
> poistetaan nykyisen utuntun koneltani?
> Varmasti ohje netissä, mutt ei sattunut  vielä silmään.

Vanhan asennuksen poistaminen ei ole tarpeen, vaan voit asentaa uuden
version suoraan sen päälle. Itse olen aina tullut käyttäneeksi
mukautettua osiointia, jossa vanhoja osioita voi halutessaan muokata
vapaasti, tai vain asentaa niiden päälle. Automaattisesta osioinnista
minulla ei ole kokemuksia, mutta varmastikaan ei siinäkään alle jäävästä
vanhasta asennuksesta ole mitään haittaa.

Mukavia asennushetkiä :-)

Ari Torhamo