Re: Ubuntu töksähtelee

Risto Hyvarinen ristoh at iki.fi
Mon Elo 27 19:46:29 BST 2007

Tämäkin toimi touko-, kesä-, ja heinäkuun loistavasti, mutta nyt on alkanut
viime aikoina tekemään "omiaan". Tuntuu aivan siltä, kun ongelmat olisivat
tulleet jonkun päivityspaketin myötä. Mutta kun ei tiedä minkä, niin ei osaa
poistaakaan!
Kun tämä on kerran jo kolme kuukautta toiminut sujuvasti, niin tuntuu
oudolta, että olisi joku rautavika!

Risto Hyvärinen