Re: Ubuntu töksähtelee

Risto Hyvarinen ristoh at iki.fi
Mon Elo 27 19:27:19 BST 2007

Tässä yhteydessä on pakko todeta, kun taas kerran kone lakkasi reagoimasta
mihinkään, että neljässä kuukaudessa Ubuntu on muuttunut epävakaamaksi, kuin
Windows 10 vuodessa.
Minulle on kerrottu Linuxin olevan vakaa järjestelmä, mielestäni vakaus on
kaukana, kun ei pysy pystyssä viikkoa kauempaa, joskus ei niinkään kauaa.
Kuinka tällaista systeemiä voi suositella tomppelimmalle, kuin minä?

Risto Hyvärinen