EPSON Stylus DX6000 tulostimena Linuxeissa?

Ari Torhamo ari.torhamo at saunalahti.fi
Ke Elo 22 08:57:59 BST 2007

ti, 2007-08-21 kello 22:12 +0200, aimo ruoho kirjoitti:
> Kiitokset!
> Kokeilin molempia ohjeita, mutten onnistunut kaiketi toimimaan
> oikeaoppisesti, koska olen
> näissä asioissa melko oppimaton. Sorry!
> Aimo Ruoho

Jos sinulla on Ubuntu käytössäsi, niin kävitkö Järjestelmä -> Ylläpito
-> Tulostus -valikossa yrittämässä ottaa tulostimen käyttöön? Jos kävit,
niin oliko siellä Epsonin DX4800 tai DX5000 ajuria tarjolla? Niidenhän
mahdollisesti pitäisi toimia DX6000:n kanssa.

Noista aikaisemmista kokeiluistasi sen verran että helpottaa avun
antamista jos tietää mitä tarkalleen ottaen olet kokeillut ja mikä on
ollut lopputulos (eli mahdolliset virheilmoitukset - myös päätteeltä -
kannattaa merkitä muistiin). Myös ohjeiden antamisessa on tietenkin
täsmällisyys hyödyllistä :-)

Sanoit ensimmäisessä viestissäsi käyttäneesi useampaa eri Linuxin
jakeluversiota, mikä helposti luo muille mielikuvan kokeneemmasta
käyttäjästä. Jos on mahdollisuus väärinkäsityksiin, niin kannattaa
pyrkiä selkeästi tuomaan esille osaamistasonsa - tällöin auttajat
osaavat sovittaa vastauksensa sinulle sopiviksi.

En itse valitettavasti ole tulostusekspertti, enkä edes Linux-expertti,
mutta eiköhän täältä listalta sen verran asiantuntemusta löydy että yksi
epsoni saadaan toimimaan :-)

Terveisin

Ari Torhamo