Fwd: ubuntu-fi Lukemisto, Vol 23, Aihe 1

Risto Hyvarinen ristoh at iki.fi
Ti Elo 21 18:11:33 BST 2007

Nyt käydessäni Ubuntu-koneella Windowsin puolella selvisi seuraavaa, kun
yritin jatkuvammin Windows-käytössä olevalta koneelta päästä kiinni jakoon,
niin tuli ilmoitus: Salasanasi on vanhentunut! Sitten yritin uusia
salasanan, niin windows ilmoitteli kaikkia herjoja, eikä onnistunut
yhdistäminen Ubuntu/Windows-koneelle. Sitten yritin vaihtaa työryhmän nimeä
WORKSTATIONISTA MSHOME:ksi ja sama herja!

Ilmeisesti täytyy vaan tyytyä yksisuuntaiseen verkkoliikenteeseen, koska jos
alan keksiä uusia salasanoja, niin en muista niitä kuitenkaan joskus
kuukausien päästä jos niitä kysellään jälleen, niin en alkanut uusimaan
mitään salasanoja.

Kaikenlaista harmia!

Risto Hyvärinen