EPSON Stylus DX6000 tulostimena Linuxeissa?

Mikko Huovila mikko.huovila at iki.fi
Mon Elo 20 06:28:48 BST 2007

Tuolta löytyy apu, niin kuin usein miten tulostinasioissa:
http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Epson-Stylus_DX6000

Eli toisin sanoen jollain on onnistunut tulostaminen DX4800 ajurilla
Debianissa. Skanneri on sitten vaatinut enemmän virittelyä.

Mikko

--
Miksi käyttää keskinkertaista tai huonoa, kun parasta on saatavilla
vapaasti? http://www.ubuntu-fi.org