Ubuntu Live CD:n osiointiohjelman käännöksessä kirjoitusvirhe

Timo Jyrinki timo.jyrinki at iki.fi
Ke Apr 4 15:24:01 BST 2007

On Wed, 4 Apr 2007, Ari Torhamo wrote:

> Virhe oli aivan tuoreessa päivittäisversiossa, eli 3.4. julkaistussa,
> jonka latasin juuri tuolta linkittämältäsi sivulta.

Hmm, minä otin 4.4. eli
http://cdimage.ubuntu.com/daily-live/20070404/feisty-desktop-i386.iso
Voisikohan olla noin pienestä kiinni? Itse korjaus on kyllä tehty jo
kuukausi sitten, mutta ne tulevat käyttöön vain uuden debian-installer
-päivityksen myötä... tai jonkun muun.

Menin siis sen verran pitkälle että tulee ne automaattivalinnat
"tyhjennetään koko levy", "pienennetään osiota xyz" jne., ja yläreunassa
luki oikein "miten haluat osioida".

Se että osa on kääntämättä edelleen, johtuu ilmeisesti aikataulukiireistä
kehityspuolella - keskittyminen on lokalisointituen sijaan siinä että
osiointi toimisi täydellisesti. Ilmeisesti 7.04 jää vaillinaisesti
käännetyksi tuon asennusohjelman osiointipuolen kohdalla.

-Timo