Noteeditistä edelleen

Eino Verkkoniemi eiwi at kolumbus.fi
Ke Marras 11 14:07:27 BST 2006

Kysyisin toimiiko Arin asennuksessa myöskin tulostus? Susessa se vaati lilypondin toimiakseen. Tulostusta ei kuitenkaan saatu toimimaan, vaikka miehissä yritettiin. Minulla on nytkin lilypond asennettuna, mutta ei se mitään auta.
Alan uskoa,että paketti on virheellinen, koska se Jaskan koneessakin antoi virheilmoituksen. Kun paketti on virheellinen, taidan luopua asentamisyrityksistä tällä erää.NoteEdit ei ole erikoisen hyvä ohjelma. Hyvät nuotinkirjoitusohjelmat ovat vaan aika hinnakkaita. Sen takia tällainen huonompikin ohjelma olisi ilmaisena käyttökelpoinen, jos se toimisi
Kiitoksia teille kaikille neuvoista. Minulla ovat komennot tulostettuna tulevaisuutta varten.
T: Eino