Soitto-ohjelmista

Asmo Koskinen asmo.koskinen at arkki.info
Su Nov 26 09:43:27 GMT 2006

Eino Verkkoniemi kirjoitti:
> Vielä NoteEditistä. Onko kukaan kokeillut ja saanut tulostuksen moitteettomasti toimimaan Ubuntu 6.10 Edgy Elf:issä?

Pyydän, vaihda Rosegardeniin. Olen asentanut Rosegardenin
musiikkipainotteisin ala-asteen atk-luokkaan ja musiikinopettajat ovat
oikein tyytyväisiä siihen. Jos lapset/opettajat osaavat käyttää sitä,
niin myös sinä. Ei se niin vaikeaa ole.

NoteEdit ei vain toimi, älä tuhlaa energiaa siihen, en minäkään.
Kummassakin tapauksessa joudut tekemisiin Jackd:n kanssa, joten tee se
saman tien kunnollisen ohjelman eli Rosegardenin kanssa.

Ohjeeni Dapperille (sinulla on Edgy, joten se on jo Synaptic-ohjelmalla!):

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=6510.0

Rosegardenin käytöstä:

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=5047.0

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.