[Off-topic] Estilos de posteo (era problemas de sonido)

Fernando Gutierrez ferguweb en gmail.com
Lun Jun 15 22:41:53 BST 2009

Me autorrespondo para añadir una referencia definitiva que he encontrado en
este post [1]. Se trata de las normas de participación específicas para las
listas de Ubuntu [2]. Así que más allá de las opiniones personales,
ciñámonos a lo establecido: punto 3 para el top-posting, pero yo reivindico
los tres puntos restantes también.

> [...]
>
>    2. When quoting, attribute the quoted text to the person who wrote it
>    (again, most email clients will do this by default). Be careful to attribute
>    the correct text to the correct person.
>    3. Write your email *underneath* the email which you are replying to.
>    4. Tailor your reply to fit the text which you are replying to. *Do not
>    quote the whole of the previous email* - remove any unnecessary text.
>    To avoid confusion, it's often a good idea to replace removed text with a
>    brief indication that something has been removed, like *[snip]*.

Ya he desactivado la opción de GMail Labs para colocar el texto arriba.
Saludos cordiales a todos!

[1] https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-users/2009-February/175681.html
Fernando Gutiérrez, usuario de Ubuntu nº 166.428
http://www.ubuntu.com/getubuntu
ex-Usuario de Windows Vista (elegido Gran Fiasco del Año 2009) -
http://www.fiascoawards.com/continguts/general/estatics.php?llengua=es&id=29
♪ you may say I'm a dreamer ♬ but I'm not the only one ♪♬ I hope someday
you'll join us ♪ and the world would be as one ...