me presento

Fernando Gutierrez ferguweb en gmail.com
Mar Jun 9 21:20:31 BST 2009

Bienvenido Sandro
Fernando Gutiérrez, usuario de Ubuntu nº 166.428
http://www.ubuntu.com/getubuntu
ex-Usuario de Windows Vista (elegido Gran Fiasco del Año 2009) -
http://www.fiascoawards.com/continguts/general/estatics.php?llengua=es&id=29
♪ you may say I'm a dreamer ♬ but I'm not the only one ♪♬ I hope someday
you'll join us ♪ and the world would be as one ...