[OT] Xubuntu con su Xfce4

Rubén Díaz Alonso "OuTiMe" outime en gmail.com
Dom Oct 1 21:28:56 BST 2006

Después de escribir la parrafada, descansé un poco y encontré al fin
la solución, y sí, era sencilla.

Para los que le interesen, la pongo aquí en V.O.:

"1. Download your archive and unzip it
Code:

tar zxvf mytheme.tar.gz

2.become root
Code:

su
[enter root passwort]

3. copy the theme you've downloaded into the xfwm4 theme folder
Code:

cp -fdr /home/user/mytheme /usr/share/xfwm4/themes

where /home/user/mytheme stands for the path to your themes folder

4. choose the theme from the xfce settings dialog with a click on the
settings icon in the panel and then a click on Window Manager."

Disculpad por la pregunta ;)

--
Rubén Díaz Alonso "OuTiMe"
Madrid (Spain)