Problema grabe con Grub

Alejandro Riveira Fernández iinarf00 en ucv.udc.es
Sab Sep 24 08:07:24 CDT 2005

El vie, 23-09-2005 a las 18:20 -0400, Marcelo Guzman escribió:
> Sres,

Arranca con el disco de winXP y selecciona reparar una instalación
dañada cuando estés en la consola de recuperación ejecuta fixmbr

--
> All is fine except that I can reliably "oops" it simply by trying to
> read from /proc/apm (e.g. cat /proc/apm).
> oops output and ksymoops-2.3.4 output is attached.
> Is there anything else I can contribute?

The latitude and longtitude of the bios writers current position, and
a ballistic missile.

                --Alan Cox LKML-December 08,2000