[Ubuntu-eg] الرؤية العامة عن الكتاب

Anas Emad anas.emad at gmail.com
Tue May 22 14:52:22 UTC 2012

مبدئيا :
ابعتهولى صيغة pdf . .. طب هتعدل ازاي علي اللي مبعوت او تنسخه في وسط الكتاب
؟

ثانيا

بخصوص اسم الكتاب أقترح اما يوميات لينكساوي زي ماهو او انا لينكساوي

ثالثا بخصوص قصص الناس  : حط أسماء ناس اكتيف تعرف نوصلهم علي الجروب و
نساعدهم يحكوا و يشاركوا
و نبعت لهم ميل كده نبذة عن الموضوع - ردهم علي الميل هو ده الموضوع
و انت هتابع معاهم و تحمس الناس و تشجع الناس

استفيد بالناس العمالقة في مجتمع اللينكس العربي - يمكن كمان م. ضياء رضوان
كمان يشارك معاك

بخصوص الاعلان عن الكتاب فيه أفكار كتيير : الكتاب يخلص و نشوف موضوع الاعلان
عنه بعدين اوكي