why do you use ubuntu ? why do you love ubuntu ?

Anas Emad anas.emad at gmail.com
Tue Apr 19 11:32:25 UTC 2011

؟؟؟

عربي ممكن ؟؟

لو حد رد الاجابة ده علي ابن عمك لما يسالك انت بتستخدم اوتتنتو ليه ؟ مش
هيستخدمه تاني اساسا

ممكن حد يكتب ليه بس بالعربي

و حد يتطوع يترجم في اللذيذ كل اللي فات ده كله :D

اجابتي :

انا بستخدم اوبنتو ليه ؟

طبعا علشان بحب اوبنتو

انا بحب اوبنتو ليه ؟

الاسباب كتييرة قوي بس لقتني بحبه من اول نظرة من اول تعامل معاه من اول ما
شغلته من اول خلفية

بحبه علشان هو حر زي ما انا حر

مع اوبنتو كل يوم بتعلم جديد و بيحمسني اتعلم و ادور و اعتمد علي نفسي

اوبنتو علمني ازاي احاول احل المشاكل مش اهرب من حلها و افرمت و انزل من اول و
جديد

اوبنتو خلاني انسي كلمة فيروسات - برامج مسروقة - كراك - سيريال - ريستارت -
السيستم وقع

اوبنتو خلاني اتعرف علي ناس مبدعة عقولها مفتوحة و محبة للعلم و متواضعة و ناس
مجتهدة

حبي لاوبنتو خلاني في فريق اوبنتو مصر  .. فريق مبدع بافكار مبدعة فخر لي اني
عضو فيه

بحب اوبنتو علشان بلاقي عليه كل اللي نفسي فيه و كل يوم بشوف منه جديد

كل ده و لسه بتسألني بحب اوبنتو ليه ؟

*
Anas Emad *
*my phone : 0144 27 49 47*