[ubuntu-ec] Planeta Ubuntu Ecuador creado

Manuel Amador (Rudd-O) rudd-o en rudd-o.com
Vie Dic 21 00:53:12 GMT 2007

Hola, cómo puedo hacer para que uno de mis feeds sea incluido en planeta
ubuntu ecuador? (específicamente los de linux o ubuntu)

--

	Manuel Amador (Rudd-O) <rudd-o en rudd-o.com>
	Rudd-O.com - http://rudd-o.com/

Now playing, courtesy of Amarok: Ice MC - Think about the way 2004 (E-Damn
radio edit)
Q:	How do you play religious roulette?
A:	You stand around in a circle and blaspheme and see who gets
	struck by lightning first.