[ubuntu-dk] Indkaldelse til generalforsamling 24. maj 2022

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Maj 18 19:09:28 UTC 2022

Hej igen.

Jeg har vist været lidt for hurtig da jeg copy-past'ede fra sidste års
indkaldelse. Det er formanden der er på valg i år (et lige år) og ikke
kasseren. Tak til Jannie for at være vågen! :)

Da der som tidligere skrevet ikke er kommet nogle forslag til
generalforsamlingen er dagsorden således:

   1. Valg af dirigent
   2. Valg af referent
   3. Valg af stemmetællere
   4. Formandens beretning
   5. Regnskabsaflæggelse
   6. Godkendelse af budget
   7. Valg af bestyrelse

   - Valg af Formand (lige år)
   - Valg af max 7 menige bestyrelsesmedlemmer (2-4 i lige år og 1-3 i
   ulige år) og 2 suppleanter
   - Valg af revisor (ikke bestyrelsesmedlem)
   - Valg af LoCo-kontakt (kan godt være et bestyrelsesmedlem)

   1. Eventuelt

Vel mødt på tirsdag :)

Mvh.
Søren