[ubuntu-dk] Fra en Newbie: Ønsker at køre Ubuntu fra en USB-stick uden at der sker nogen installation af noget på min harddisk

120124 at henning.wangerin.dk 120124 at henning.wangerin.dk
Ons Jan 25 18:00:24 UTC 2017

Den 25-01-2017 kl. 14:14 skrev Poul:
> Hej ALLE
>
> Jeg sidder lige nu og undrer mig over at min postkasse fyldes med UBUNTU
> problemer og deres mulige løsning. Men I almindelig e-mail format.
>
> Hvorfor bruges *"UBUNTU Danmarks loco team"* forum ikke.
>
> Der er altid kompetente kræfter on-line og en glimrende historik man kan
> søge i.

Fordi vi også en mange som IKKE synes at fora er en særlig god
opfindelse ;=)

Det er den primære grund til at jeg stort set ikke er at finde på
diverse web-fora, men foretrækker mailinglister som denne. At jeg så har
problemer med at skrive til den er så en helt anden ting ;-)

Jeg er ved at guide Gerd gennem processen via mail, og vil efterfølgende
lægge beskrivelsen online på alslug.dk.

--
Henning Wangerin
Skoltoften 9, DK - 6400 Sonderborg