[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 118, Udgave 2

henning at thors-web.dk henning at thors-web.dk
Man Nov 9 14:40:02 UTC 2015

I vores samarbejde med Aarhus Hovedbibliotek, har vi flere gange nævnt den aktivitet, der var i Aarhus.
Hovedbiblioteket i DOKK1 med projektlederen for Opensource udvikling i kommunen i spidsen, er meget
interesseret i samarbejde med os, og der er nogle Ubuntu og LibreOffice aktiviteter på vej her i november /december.
Vi vil også gerne have et stort heldagsarrangement, og det kunne passe fint med Release party 16.04.
I DOKK1 tilbyder der gratis lokale, og de tilbyder hjælp til print af materialer med mere...
Kunne man forestille sig, at nogle af pengene bruges til indkøb af usb sticks til uddeling
på release party dagen?
Mon Kjeld Stormskjær, Jannie og flere af de drivende kræfter i Aarhusområdet læser med her?
...og hvem ellers? - ja, jeg er ikke helt dus med at kommunikere via mailingliste, jeg er meget bedre til forums.
--
Mvh
Henning Buddig
E-mail: henning at thors-web.dk