[ubuntu-dk] Reklamer på forumet

Nicky Thomassen nicky at aptget.dk
Fre Jan 3 21:53:56 UTC 2014

Det er noget værre snot, er hvad det er.

I deres afvisning af "appellen", ligger de indirekte op til, at man
bare kan "ansøge" om, at lave en ny konto:
"... . Derfor kan du måske ikke åbne nye konti."

Så det mest naturlige startpunkt, som jeg ser det, er vel bare, at prøve
og oprette en ny konto hos dem. Det værste der kan ske, at at vi
spilder oprettelsestiden.

Hvor langt kom vi med at sælge reklamepladsen? Som midlertidig løsning,
giver det os da en måneds indtægt. Vi kunne også kigge efter andre
reklamenetværk, men jeg kender desværre ingen.

Hvis det er stemning for det, så ville jeg gerne skrive til Version2 og
DR, og hører dem, om de er interesseret i sådan en historie her. Sandt
at sige, så synes jeg Google går over stregen, og hvem ved, andre er
måske enige, og vil gerne høre om det.

Med venlig hilsen Nicky