[ubuntu-dk] Ubuntu-CD'er

Daniel Ejsing-Duun daniel at zilvador.dk
Lør Okt 19 11:35:41 UTC 2013

Hej Ask.

Tænker du på mødet i forbindelse med Ubuntu-udgivelsen? Jeg tror, at vi snakkede om Cafe Retro og ikke Klaptræet :). Men jeg regner helt sikkert med at være der og tager også nogle med.

Generelt til alle tænker jeg, at der meget gerne må være en plan for brugen af CD'erne, så vi kan få dem brugt bedst muligt.

Venlig hilsen, Daniel