[ubuntu-dk] Indkaldelse til Generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere 2013

Nicky Thomassen nicky at aptget.dk
Fre Maj 10 11:56:53 UTC 2013

Fri, 10 May 2013 10:13:39 +0200 skrev Søren Bredlund Caspersen
<soeren.b.c at gmail.com>:

> Jeg skal således opfordre alle som kunne ønske sig at arbejde for
> foreningen det næste foreningsår, til at stille op til bestyrelsen.

Jeg stiller op som almindeligt bestyrelsesmedlem i år.

En kort præsentation af mig selv:
Mit navn er Nicky Thomassen og jeg er 31 år gammel.
Jeg går på HF, og er i gang med at starte min egen softwarevirksomhed.
Jeg skrev mit første indlæg på ubuntudanmark.dk i marts måned 2010.
I juni 2011 blev jeg inviteret til at blive redaktør, og i januar 2012
blev jeg teknisk administrator.

Siden generalforsamlingen sidste år har jeg også været supplant i
bestyrelsen, og i den periode har vi blandt andet opgraderet vores
hosting-løsning, så hjemmesiden ikke har så meget nedetid og er
hurtigere.

Med venlig hilsen