[ubuntu-dk] aktiveringskode

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Feb 25 23:30:31 UTC 2013

Hej Preben

Jeg skal indrømme at jeg har virkeligt svært ved at forstå hvad du skriver,
så jeg håber at jeg kommer i nærheden, når jeg gætter på at du leder efter
hvordan man slår skærmlåsen fra, sådan at man ikke skal skrive password når
man ikke har lavet noget i 10 minutter.

Det gøres i Systemindstillinger -> Lysstyrke og lås, hvor låsen slås fra
ved at klikke på til/fra-knappen lige under labelen 'lås'.

Hvis det var noget andet du spurgte om, så må du undskylde. Men jeg tror at
det ville være fornuftigt at omformulere dit spørgsmål.

mvh
Niels