[ubuntu-dk] Fwd: Nordic LoCo Meeting someday 12th of nov, 13th or 14th

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Nov 12 20:18:33 UTC 2012

On Mon, Nov 12, 2012 at 12:38 PM, Henning Wangerin <
120124 at henning.wangerin.dk> wrote:

> 78.47.82.226 indehaves af en Søren Hansen, Linux2Go i Ålborg. En vi kender
> noget til?

Yep. Jeg snakkede faktisk med Søren om domænet for et par måneder siden, og
vi blev enige om at der ikke var nogen grund til at flytte rundt på det før
vores nye server var i luften.
Jeg nåede aldrig at vende tilbage til ham efter at vores nye server er
kommet i luften, men det burde vist bare være en formsag. Han skal vel som
udgangspunkt blot have ip-adressen til vores server?

Mvh.
Søren