[ubuntu-dk] LoCo contact

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Man Nov 5 09:32:08 UTC 2012

Personligt vil jeg gerne støtte op om din opstilling. Du har ført (som den
første?) holdt stillingen, og jeg ser ingen grund til at du ikke skulle
kunne klare jobbet godt en gang til!
Desuden mangler foreningen gode aktive medlemmer, så hvis du er
interesseret i at komme tilbage og ligge en indsats ser jeg det som rent
positivt.

+1 herfra

Jesper Jarlskov