[ubuntu-dk] LoCo contact

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Nov 5 09:22:02 UTC 2012

Hej folkens, og tak for sidst til de af jer, der var med til UDS.

Jeg har gået og tænkt på at melde mig LoCo contact, for ikke at overbebyrde
Søren med alt arbejdet. Jeg ville høre om nogen ville nedlægge veto mod at
jeg tager mig af den del? Og så bør det velsagtens officielt vedtages
(eller afvises) på et IRC-møde.

Jeg har før været LoCo contact, men det er vel ved at være over et halvt
årti siden. Jeg er klar over at jeg har en udfordring i forhold til at lære
teamet lidt bedre at kende, men jeg håber at kunne samle nok op på det til
at kunne følge med.

mvh
Niels
En HTML-vedhæftning blev fjernet...