[ubuntu-dk] Load-tider på hjemmesiden

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Tir Maj 22 14:27:18 UTC 2012

Hvis databasen er nede vil det give mening at returnere en HTTP 500 eller
503 for at fortælle at siden er nede og det ikke er klientens skyld.

Derudover synes jeg at det er et rigtigt spændende eksperiment. Holder i
listen her opdateret hvis i eksperimenterer med loadtiderne og får nogle
interessante resultater ud af det?

Jesper Jarlskov