[ubuntu-dk] 12.04

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Søn Maj 6 11:48:39 UTC 2012

Hej Johannes

Som Jesper skriver er det ikke os der udvikler Ubuntu, denne mail liste
er blot frivillige der hjælper andre med at løse problemer.

Du kan se minimums kravene for at køre Ubuntu her:
https://help.ubuntu.com/community/Installation/SystemRequirements#Ubuntu_Desktop_Edition
Det virker til at du kun har halvt så meget RAM som der kræves. Du kan
altid teste computeren ved at køre Ubuntu direkte fra cd'en så på den
måde kan du let se om de kan køre på de andre maskiner.

Mht til din kones langsomme spil, prøv at se om det køre bedre fra Chrom
end Firefox. https://www.google.com/chrome

Mvh Anders