[ubuntu-dk] 12.04

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Søn Maj 6 09:10:07 UTC 2012

Hej Johannes

Velkommen til Ubuntudanmark's support mailliste. Hvis du har specifikke
problemer må du være en smule mere præcis hvis vi skal have en chance for
at hjælpe dig med at løse dine problemer.

Hvis du vil have kontakt til de folk der arbejder på styresystemet Ubuntu,
og hjælpe dem med at lave det bedre, er dette link et godt sted at starte.
http://www.ubuntu.com/community

God dag,

Jesper Jarlskov