[ubuntu-dk] Fremstille en hjemmeside, ved hjælp af tilgængelige programmer i Ubuntu !! ( for retaderede bruger??)

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Lør Feb 25 17:49:10 UTC 2012

Kan det passe at du mener at dine dokumenter er lavet i libreoffice write?
Mvh Anders

"Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c at gmail.com> skrev:

Hej Hans

Jeg kender desværre ikke programmet Libris og kan ikke finde
programmet i Ubuntus pakke-system. Så medmindre du fortæller hvor du
har fundet det program henne, kan jeg ikke hjælpe dig med det.

Men hvis du gerne vil lave dine egene hjemmesider uden at skulle sætte
dig ind i alt det tekniske med html-kode osv., så prøv at kigge på det
program som hedder "Kompozer". Du kan finde det i Ubuntus pakkesystem.
(Hvis du gerne vil have din egen hjemmeside, så kan det også være at
din egen side hos f.eks. http://wordpress.com/ er den bedste løsning.
Her opretter du dig som bruger og kommer med indholdet (tekst,
billeder osv.), mens folkene som kører Wordpress tager sig af alt det
tekniske.)

Håber det hjælper, ellers skal du være velkommen til at skrive igen.

Mvh.
Søren