[ubuntu-dk] Fremstille en hjemmeside, ved hjælp af tilgængelige programmer i Ubuntu !! ( for retaderede bruger??)

Hans Kirkmand hankar at kabelmail.dk
Lør Feb 25 14:45:40 UTC 2012

Hej alle professorer !!!
Når i svarer, på uautoriserede spøgsmål, som bl. mine, jeg forsøger hele tiden, at prøve de forskellige progrsmmer af, for at se om der er nogle, som virker bedre
end andre. Det volder mog lidt svært, at finde ud af, om dokument typen fra Libris,kan omdanne alm. tekst til en webside i html regi!!! Er det muligt???
Indtil videre har jeg flere halvgjorte øvelser liggende.
Er det noget i vil give et kvalifiseret gæt på, om det er muligt.
MVH HansK.