[ubuntu-dk] Ubuntu CD'er i Aarhus?

Carsten Agger agger at modspil.dk
Man Dec 24 21:54:12 UTC 2012

man, 24 12 2012 kl. 13:40 +0100, skrev Mark Moore:
> Ja tak! det er super fedt!
>
> Areangementet afholdes i hele februar, så der kommer nok en del
> mennesker forbi.
>
> Jeg har ingen idé om antallet, der er ingen der har gjort noget
> lignende før, så vi er lidt på bar bund hvad det angår.. Men hellere
> for mange end for få, ikke?
>
> 100? .. 200? overskydende skiver kan altid omrokeres til fx. OSAA
> eller tilbage til nogen i ubuntu-aarhus.
>
> Jeg tror det er fedest med det nyeste nye frem for lts. Er det bare
> mig?

Det nyeste er som sagt blevet kritiseret for at have problemer med
privacy, det er forklaret her:

http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/software/3412739/ubuntu-1210-quantal-quetzal-review/

... og 12.04 har support og sikkerhedsopdateringer indtil april 2017,
12.10 kun indtil april 2014.

Ikke desto mindre vil mange klart foretrække latest and greatest. Jeg
tror, det vil være godt at have *både* LTS og det nyeste, men til
gengæld kun almindelige desktop-CD'er - altså ikke Kubuntu, Xubuntu osv.