[ubuntu-dk] Opstillingsliste og forslag

Søren Bredlund Caspersen soeren-b-c at ubuntu.com
Man Apr 9 18:12:57 UTC 2012

Hej alle

Ifølge vores vedtægter skal der udsendes en liste med indkomne forslag
til generalforsamlingen samt en liste over hvem der stiller op til de
forskellige tillidsposter. Derfor denne mail.
Hvis jeg har overset nogen, eller på anden måde lavet fejl, så giv endelig lyd!

Jeg vil enten senere i aften eller i morgen aften opdatere
Generalforsamlingens side på LoCo Team Portal, således at alle navne
fremgår. http://loco.ubuntu.com/meetings/ubuntu-dk/378/detail/

Til vores generalforsamling søndag d. 15. april stiller følgende
personer op til tillidsposter:

Formand
Søren Caspersen, https://launchpad.net/~soeren-b-c

Kasser
Christian Arvai, https://launchpad.net/~christian-arvai

Bestyrelsesmedlemmer
Anders Jenbo, https://launchpad.net/~ajenbo
Henning Wangerin, https://launchpad.net/~wangerin
Henning Buddig, https://launchpad.net/~henning-b
Jannie,  https://launchpad.net/~momsemor

LoCo kontakt
Flemming Christensen, https://launchpad.net/~laoshi

Der er ingen der har valgt at stille op som revisor (eller
bestyrelses-suppleant).
Til info siger vedtægterne: "Hvis ikke der er opstillet nok til
kampvalg, kan skriftlig nominering ske på selve generalforsamlingen
hvis mindst 5 fremmødte ønsker dette."

Der er kommet et forslag til generalforsamlingen,

Forslag om nedbringelse af kassebeholdning:

Det pålægges bestyrelsen at nedbringe foreningens kassebeholdning til
kr. 1000 inden udgangen af november 2012.
Dette kan f.eks. ske ved donation til Foreningen Fri Software, Free
Software Foundation Europe eller lignende.
Forslag stillet af Søren Caspersen.

Vores vedtægter kan i øvrigt findes her:
http://ubuntudanmark.dk/forening/

Mvh - og på 'digitalt gensyn' på søndag
Søren Caspersen