[ubuntu-dk] Ubuntu med nye computere

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Fre Sep 2 08:28:34 UTC 2011

Hej Anders

Jeg syntes det lyder fedt!

Jeg har ikke lige overblik over hvor mange 11.04 cd'er vi har tilbage,
men da vi ikke rigtig har nogen større arrangementer med uddeling
planlagt før 11.10 udkommer så syntes jeg det giver fint mening at få
dem distribueret - specielt sammen med computere som sælges uden OS.
Vi skal hellere have cd'erne ud til folk, end gå at gemme og så
alligevel brænde inde med dem når den nye version udkommer.

Vi ses i morgen til Global Jam :)

Mvh.
Søren